Mario Mushroom

Tjenare!
Vill först och främst säga att jag inte kommer blogga så jätte mycket nu när skolan har börjat. Jag vill fokusera på skolan och på mina vänner,och inte på datorn. ^^
Det är därför jag har varit lite off denna veckan och kommer förmodligen vara det några veckor till framöver.
Men nu är det äntligen fredag och jag har målat naglarna. Mario Mushrooms naglar:D Högra handen blev inte bra.. så ni får bara se ett kort på vänstra handen ;d
Lite suddig bild,men ni ser nog. Hoppas jag. ^^
Ha en trevlig helg!
Naglar | |
#1 - - Matilda j:

Söta naglar, har gjort dina cupcakenaglar som jag tänkte ha imorgon!;)<3

#2 - - elin c::

Tack <3

Gud,vad roligt!! :D

Då får jag se dom ;))

Dom första eller dom andra cupcakenaglarna?<3

#3 - - Louisa:

Gud vad söta! :D

Hoppas det gick bra med receptet förut :)

Jag vill också fokusera mer på det. Man hinner inte blogga så mycket nu tyvärr. :/



Kram

#4 - - Julia:

Såå söta naglar Elin! <33;)

Upp