Gelénaglar.

Här kommer några bilder som jag hoppas på att ha kvar i 4 veckor,iaf minst 3 ;)
Dom är lila/rosa aktiga,är väldigt nöjd! Min mamma gjorde ett super bra jobb!
Jag har bara på tippar,högst upp,på min riktiga nagel. Och efter några veckor så växer min nagel,då åker topparna av. ^^
Det var första gången jag och mamma gjorde det här. Men nu förstår jag hur jag ska göra nästa gång!
Jag (och mamma) har bestämt att man ska betala för att få naglarna gjorda.. hehe. Alltså,det kostar ju mycket att köpa gel och sånt.

Vuxna - 200 kr.
Ungdomar (12-20) - 100 kr.

Det är väll inte så mycket? Eller? Haha.
Men om man går på en salong för att fixa gelénaglar så är priset ca. 500-1000 kr. Tror jag..
Så det är ju en skillnad iaf. :P
Naglar | |
#1 - - Louisa:

Fina (: Kollar du inte min blogg längre? :( Inga kommentarer, men du behöver inte men det vore kul. Skriver om allt möjligt igen ;) <333



Kram

#2 - - Elin:

Tack! :) Jodå,det gör jag. Förlåt,att jag inte kommenterar.. är lite seg på det. <3

Men ska försöka skriva jätte många ;) <3

Najs:D



Kram.

#3 - - Alisia:

Hej, Elin :D fan va cool du är! Dina naglar är skitafina! :o asså det är så bra när du går in för det så mycket för de är jättesöta! :D ^^ P.s jag kke kommer och så får du görat på mig! :))<33 kram din Alisaa (;

#4 - - elin c::

Hej,Alisia! :D Naw,tack ;D Du får gärna komma.. måste träna. Haha ;)<333 Kram <33 Din Elon.

Upp