Becca Design ♥

Hejsan!
När jag kom hem idag så såg jag att mina saker från Becca Design hade kommit!
Gah,jag vågade knappt öppna den! Haha.



Skrev fel: VANTARNA*
Fick mina jordgubbs vantar och min hårrosett som jag hade beställt,super söta båda två. ♥
Sen fick jag också 15 % rabatt! :)

Besök hemsidan.

I förra inlägget sa jag att jag skulle göra cake pops! Jag gjorde det,det var lite pilligt i slutet,men det gick och det var väldigt roligt!



Skulle göra något liknande cupcakeaktigt som på kortet i förra inlägget,men jag köpte ljus choklad,vilket jag uppfattade var VIT choklad. Haha,smart jag är;)
Så kunde inte färga chokladen rosa,aja,det får bli nästa gång.



Ingredienserna/sakerna jag använde. :)
Egentligen ska man baka en mjukkaka(morotskaka,kladdkaka,sockerkaka,osv) att använda,men orkade inte det. Men det var inte så gott med 'tårtan' så får baka en (kladd/socker)kaka att använda nästa gång!

Tack för alla snälla kommentarer! ♥

Shopping/Outfits/Mode | |
#1 - - Felicia:

Vad gott det ser ut! Men vad är det där egentligen? jag har typ aldrig fattat det. :)



Söta saker från Becca Design, särskilt jordgubbsvantarna! ^^

#2 - - Julia:

Uhh vad goa dina Cake pops var Elin, det får vi 2 göra någon gång! :D<33

#3 - - Louisa:

Åh, vad söta saker!

Mums dom såg goda ut!

Kram (;

#4 - - Mia:

Vilka fina cakepops, de ser mumsiga ut:)

Söta vantar, Julia har såna också :)

http://miaojulia.blogg.se/2011/march/2-x-bak.html

#5 - - Felicia:

Svar: Tack så mycket! :)

Jahaa, jag har alltid trott att det typ var en marshmallow som man doppade i choklad och strössel, eller nåt sånt. ;) Men om man är lite latare så kanske det också funkar? :D

#6 - - Felicia:

Svar: Taack! :D



Jaha vad bra! jag kanske kan våga mig på att testa det i helgen då. :D

#7 - - Louisa:

Jaa, iår igen missade jag skolkortet.... :(



Hemskt det där med New york.

Naw, tack du eh Elin! ;D

Kram

#8 - - Felicia:

Svar: Jaha när då? :D Var ifrån? :D

Jaa visst är dom!? det finns massa andra djur också, men efter att ha tänkt efter och velat fram och tillbaka ett tag så kom jag på att jag vill ha den rosa musen! :)



Kram! :)

#9 - - Anonym:

Svar 2: Åh har du sett den? :) Jag vet den är jättebra!

Jaa, den var väldigt bra faktist. Om du gillade 1:an kommer du att gilla 2:an! :D

#10 - - Felicia:

SVar 2: ÅH har du sett den? :) Jag vet den är jättebra!

Jaa den var väldigt bra också. Om du gillade 1:an kommer du nog att gilla 2:an! :D



#11 - - Louisa:

AHAHAH, ja, jag blev det! Kortet var helt fail ändå så det gör inge.... Trångt som *** var det och varm så jag såg helt tokig xd Usch!

Haha kram.

Upp