너는 펫 ♥

너는 펫 - You're my pet/You are my pet

Säger bara det såå bra film! :'')
Såg denna koreanska filmen i Söndags på yt,heheh.
Jag rekommenderar den verkligen! ^-^
Gillar den dessutom för att Jang Geun Suk är med.. plus att han sjunger två gånger i filmen! hihihi. ~
Han sjunger en låt i Grease.. tror jag iallafall. c;
Det låter iallafall som det. ^,,^



Jang Geun Suk is still in my ♥

Ska se 매리는 외박중 (Mary stayed out all night) någon dag,det är en serie,den verkar också bra!
Låtar/filmer | |
#1 - - chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆:

åh, är du intresserad av korea?

jag är halvkoreansk hihi ^^

annyeong!

#2 - - Felicia:

Svar: TACK! :D



Ja, det var precis vad jag hade önskat mig! :D Ja, jag tror faktist det lutar mest åt det. Jag gillar blått mer än grönt och just det skalet har jag faktist tittat på tidigare. :)

Upp