Macarones

Hejsan!
Igår bakade jag och mamma macarones för första gången. c:
Smeten blev super,men sen när vi spritsade dom blev det inte så bra.. jaja,nu vet vi hur vi ska göra nästa gång ialalfall! Så jag tog kort på dom finaste vi gjorde. ♥



Jag lovar er,dom blir mycket godare än dom man köper. ♥

Btw,ni kanske tycker man ska ha rosa fyllning i rosa macarones.. men jag ville ha mina rosa med chokladfyllning. Mums! ;)
Bakelser | |
#1 - - Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!:

Ser gött ut!



Är det chokladfyllning eller vad är det mellan dom? :3

#2 - - Nellie-12åriga fotografen:

Hej! Jag glömde lägga upp videon om tävlingen på bloggen. Tävlingen ställdes tyvärr in. Men jag kan faktiskt göra en ny design gratis till dig som ursäkt. Nästa tävling/samarbete ska vara mer välgjord och genomtänkt!



Förlåt igen/nellie

#3 - - Emilia:

va gärna med i våran helgens blogg

http://emiliaoida.blogg.se/2012/march/helgens-blogg.html#comment :)



förlåt om du inte gillar sånna här komentarer:)

Upp