Usamimi

Hejsan!
Under helgen var jag i charlottenberg med Alicia,jag köpte en tygbit och ett par solglasögon :)
Jag tänkte göra usamimi utav tygbiten,så jag gjorde det när jag kom hem.. med hjälp av mamma. Men den blev för kort! :/
Typsikt,jaja.. tycker den blev fin som ett hårband,funderar om jag ska göra en till Ida och Ella och se om längden blir bra på dom.. för det är ju så gulligt med usamimis! :D
Fick tyg över så ska nog ta fram symaskinen igen ♥




Ska snart beställa tid för att klippa topparna och färga mitt hår ljust blont :D
Nästan platina fast inte riktigt sån färg.. ^^
Mitt hår ser gult ut nu asså :(
Funderar på att göra sockervadsfärgade dip-dye (toppar) också.. men kanske väntar med det för att se om jag blir nöjd med hårfärgen :D
Foto | |
#1 - - Felicia:

Vad är en usamimi? :)

#2 - - Louisa:

Hej Elin! :D

Nu är det såhär att jag har skaffat en egen blogg! Och jag vill jätte gärna börja följa din blogg osv.. Eller vad säger du? :DD

Kram! <3

#3 - - Louisa:

Hej Elin, vet inte om du har sett min kommentar än men vore roligt om du kanske kika in en gång och kolla på min blogg! :) du behöver inte följa eller så men kanske ge en kommentar bara :) vore kul :p !

Kram <3

#4 - - Andii ~ more cupcakes for the people! ~♥:

Eller så kan du göra en usamimi till mig? :D



Haha, nejdå. :3

#5 - - Louisa:

SV: Åh, vad roligt! :D

Ja, det måste vi göra! Jaha, det gör inget! :3

Kram!<33

#6 - - Mia:

Sv: tack så mycket :)

Så vackra bilder du har tagit! Rosettfrisyren var jätte fin!

#7 - - Louisa:

Gör ett nytt inlägg nu Eliiin! :DD

Kram! <33

Upp