Arvika hamnfest

Arvika hamnfest var sjukt kul!
Trodde inte att det skulle bli så här roligt så hade inte tänkt att gå.. men är så himla glad att jag gjorde det! :'D
Tyckte Maskinen var bäst, men det var roligast när Magnus Uggla och E-type spelade eftersom alla dansade med! Gick med ett toppen gäng!
Tog inte många bilder, här har ni iallafall en bild på Brolle och Kapten Röd (brevid står jag och Louise ;))
Inget smickrande kort på mig, huhu...
 
Fint väder också var det på fredagen och lördagen! Så då kom shortsen på! haha.
Gick med Sofia också.. men hon tog korten på oss ;)
 

Sista kvällen blev min mobil helt konstig, skulle lämna in den idag men måste ha lappen där det står att jag har köpt den.. så får inte lämna in den om jag inte hittar den ._.
Allmänt | arvika, arvikahamnfest, brolle, e-type, kaptenröd, magnusuggla, maskinen, takida | |
Upp