Hemma från gbg

I onsdags kom jag hem från Göteborg :)
Jag hade det grymt roligt! Skrattade som bara den, haha. Tyvärr tog det roliga slut för fort, huhu.
Tog inte många kort som jag trodde jag skulle göra men visar upp dom jag tog :)
 
Liseberg! ^^
När vi skulle ta spårvagnen till Liseberg åkte vi fel håll så långt man kunde komma,haha.. tur att en man på spårvagnen förklarade vilken spårvagn vi skulle ta för att komma tillbaka,man kände sig inte lite dum heller...
Såklart blev det en liten paus med att mumsa på Ben & Jerrys :D
Kort när vi åker balder,haha.. inget bra kort,men vi ville inte köpa ett så vi tog kort med mobilen ^^
Vi fick stå i kö 1 timme.. men det var det värt! För det åkte fortare än vad det brukade göra :D
När vi skulle åka hem fick vi ta en buss till Trollhättan, sedan ta ett tåg från Trollhättan till Kil, sedan sitta i Kil en timme och sedan ÄNTLIGEN ta tåget till Arvika! Var så himla trött den dagen, vi var uppe till 3 på natten och såg på yt klipp med Alisias bror och skrattade som galningar (iaf jag), sen så skulle vi gå upp 8! Haha.
Btw, roligt att jag tog kortet precis då en fågel flyger, haha.
Kort på det jag köpte :)
Tshirt - Ginatricot,Linne - Cubus, Huvtröja - Cubus, Tubtopp - Ginatricot och 3 armband - Glitter
 

Om 3 dagar fyller jag år och om 10 dagar åker jag till Göteborg igen med familjen! Det som skulle uppskattas nu är finare väder.. uh,vill flytta utomlands ><
 
Njut av dagarna då solen är framme :D
Allmänt | |
#1 - - Sofie:

Ska blir "jämt" görsköj att åka på semester tillsammans....Hoppas att vi får fint väder och att jag vågar åka nedsläppet med dej. Kul ska det bli iaf:) kram

Upp