Room makeover



Nu har jag och Marcus äntligen målat klart mitt rum och fått upp tapeten!
Är lite för rädd att mitt rum kommer bli för vit, vet att jätte många gillar det men tycker personligen att om allt i rummet är vitt blir det inte mysigt och lugnt att vara i sovrummet. Skulle egentligen tagit beige eller ljusrosa färg, men tapeten passade inte med dom färgerna. Men tror det blir snyggt med vitt också om jag får in mer färg i rummet när jag ska börja inreda :)
Tänkte även göra ett videoklipp på mitt rum när det är klart, kommer nog ta ett tag dock.

Ha en bra dag! ❤️

Några tips på hur jag kan undvika att mitt rum blir för vitt? Tacksam för svar! 
Allmänt | |
#1 - - Felicia:

Ha massa fina kuddar i roliga färger och ljusslingor plus lampor så blir det jätttemysigt ändå tror jag! Och typ möbler i andra färger än vitt :)

Svar: Åhh tack så mycket för tipsen! :D
Elin Högberg

Upp