Kalaset

Hej! Förlåt för den superdåliga uppdateringen, har inte bloggat på snart en månad.. haha. Men ska börjar nu igen för skolan har börjat så kommer jag försöka blogga mer vilket nog kommer hända eftersom vi kommer filma och ta många kort. Klassen är verkligen superbra och linjen är också bra, är jätte nöjd med mitt val! :)
Här kommer bilder från mitt kalas som jag skrev om i förra inlägget. Tog en himlans tid att baka allt men det blev lyckat!
Harry Potter tårta, inte helt som den ser ut.. men liknande! ;)
 Nörd kakor ^u^ så söta!
Smart cookies
hahahahahahhaha, japp, dom blev inte så vackra men snygga ändå! 
Panda mini oreo cheesecake
 Ser ut som riktiga hamburgare! haha
Cheeseburger cupcake
 Dom här blev jag så nöjd med! Första gången jag gjorde macarons lyckades jag inte, men nu gjorde jag det, älskar dom!!
Rilakkuma macaroon
 Rilakkuma & Totoro macaroon
 

Förlåt för dåliga bilder, glömde kameran så fick ta kort med min mobil, det va inte så bra ljus i stugan vi va i, men det blev som det blev! haha :)

Update: Jag har bakat det mesta från youtubekontot = Rosanna Pansino (nerdy nummies)
 
Bakelser | |
#1 - - Felicia :

Men guuuuud vad fint och ambitiöst! Alltså big love på Totoro-macaronsen <333

Svar: Åhh tack så mycket Felicia! :D
Elin Högberg

Upp