Morotcupcake~

Idag skulle jag göra cupcake,men vi hade inga saker och ingen hade lust att åka och handla. c''x
Så jag gjorde morotscupcake (morotskaka) egentligen fuskade jag,eftersom jag inte gjorde smeten eller glasyren själv.. hällde bara i smör och vatten.. resten gjorde pulvret i kartongen! (hahah,pulvret?)
Fick nu chansen att använda ett utav mina nya muffinsformar och muffinsstälningen.. eller vad jag ska kalla det.
Sen var jag på bio med Louise och Julia,vi såg "New Year´s eve",det var bara vi tre och 7 andra som såg på den. Hahah! Även om det var premiär dagen ^,,^
Anyway,den var väldigt bra :)
Rolig,mysig och lite sorglig. ;3
Nu ska jag dejta min underbara kudde,byebye. ♥
Bakelser | |
#1 - - Louisa:

Hej Elin!

Jag har skapat en ny blogg igen...

Skriver senare vad den heter :)



Men jag har ett problem innan jag kan visa den, du kanske vet?

- På sidan där man har arkiv osv... Kan man ha en ¨profiltext¨ där man skriver vad bloggen handlar om osv.. hur byter man den? Jag har letat i designen och allt men hittar inte.. Och nu står det bara: Här skriver du din profiltext! osv... Kan du hjälpa mig? ;)



PS: tack för att du hjälpte mig hur man la upp videor! (:



Kramar Louisa

#2 - - Louisa:

Hej, tack!

det var inte riktigt så jag menade men om du får adressen till den så kan du kolla vad jag menar...

www.lllouisa.blogg.se



Den gamla... fast omgjord. Japp jag ska ha den själv! ;)

Tack ändå Elin men om du kollar så förstår du säkert vad jag menar! Kraaam <3

#3 - - Felicia:

Åh, den filmen vill jag också se! Vad kul att den var bra, nu fick jag bara ännu mer lust att se den ^^

#4 - - Mia:

SV: tack detsamma!

Vilken fin morotscupcake :)

#5 - - Louisa.blogg.se:

TACK Elin!!! :DD

Det var på kodmallar! Så.. Nu har jag bara ett problem kvar sen kan ja starta den :DDD



Haha, ovanför texten så ska det vara en profilbild... men den kommer aldrig fram, har du något tips? (: KRAM Louisa<3

#6 - - Louisa:

Tack för all hjälp Elin! :D



Jag struntar i profilbild så länge och startar den istället... Så nu kan du börja kommentera min nya blogg! :D Wiiihooo! Du kanske blir den första?

Haha, nejdå. Kram (: <3

#7 - - Louisa:

Ja, hästbloggen blev inte så lyckad :/

Då kände jag att jag ville skriva om annat också!



Tycker du att min blogg var snygg? :D Säg vad du tycker, något som ska ändras?

Kram <333

#8 - - Louisa:

Vad bra att du tycker det!



Nepp det är den gamla kameran hehe, jag har alltid haft Nikon men vill ha canon ;p

Tusen tack! <3

Upp