Happy valentine ♥

 
Glad alla hjärtans dag till er alla! ♥

Jag spenderade dagen med min underbara pojkvän, hade tänt ljus och ställt fram rosor med en trisslott i (som min snälla familj gav till honom♥) och ett kort. Så filmade när jag hörde att han kom in genom dörren och uppför trappan. Fick en chock när han kom in med skjorta på sig, en rosbukett och en present! Började gråta av lycka haha. ♥ Vi bakade tårta till hela familjen och sedan åt vi chokladfontän som jag hade köpt, haha, gott var det!
 
Vilken är eran absoluta favorit dag och hur spenderade ni den här dagen?  ♥
Alla hjärtans dag är min favorit dag på hela året ^u^
 
 
Allmänt | |
#1 - - olivias | mode, foto & vardag:

åh så fina!!

Svar: Tack så mycket! :))
Elin Högberg

#2 - - Felicia :

Men åh vad fint och mys! ^^

Svar: Ja hihi :D
Elin Högberg

Upp