Sweet 16


Hej! Igår fyllde jag 16 yaay! Hade en jätte bra dag med min familj och Marcus ❤️ Va ute i båten till 4, sen vid 5 kom Marcus hem med en jätte stor blombukett! Så himla gulligt :') Sen vid 7 åt vi smörgåstårta och glass, sen tog jag och Marcus ett natt dopp! Hade en jätte bra dag :) 
Idag känner jag mig lite nedstämd.. gör alltid det om jag har gjort något jätte roligt dagen innan hahah, men ska äta upp resten av smörgåstårtan och sätta på Harry Potter även om det är dödsvarmt ute, sen så blir jag nog gladare! :D
Senare idag ska jag vara med Meline och kanske sova över, mysigt! Vi ska träna inför en show vi ska vara med på i stadsparken imorgon kväll. Är taggad! 

Ha en bra dag, njut av solen! 



Allmänt | |
#1 - - Felicia :

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Elin Högberg

Upp