Jamie Oliver

Hej!
Idag har jag och Marcus varit ensamna hemma, vi har varit på en stan (köpt en spegel jag ville ha! som dessutom va på rea :D) köpt mat och jag har lagat mat. Jag gjorde en maträtt från Jamie Oliver's bok "Middag på 15 minuter" Det var väldigt gott! Nu ska jag mysa med min älskade och sedan äta efterätt omnom!
"Gyllenekyckling med grönsaker och potatisgratäng."
 
Mat | |
#1 - - Paulina Suonvieri:

Jamie Oliver recept är en bra idé, detta ser helt otroligt gott ut! :D

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Åh tack så mycket! Va roligt att du kommenterar, älskar dina bilder och recepten på din blogg! Ska prova göra pannkakorna du har recept på någon dag :D
Elin Högberg

#2 - - Susanna Maria J:

Mmm vilken god maträtt ;)

Svar: Ja det var det verkligen :)
Elin Högberg

Upp