Middag

Hejsan!
Igår bjöd jag mina närmaste vänner till mitt kalas,vi åt trerätters och hade det roligt. ^.-

Mina finfina gäster:



Glömde ta kort på all mat vi fick. Men menyn såg ut såhär:

Välkomstdrink

Förrätt
Vegetariska vårrullar

Varmrätt
Kyckling och cashewnötter med jasmin ris

Efterrätt
Glass cheesecake med bär



Jag fick en jätte mysig mysdress från Alisia! :D
Rosa;)



Sen fick jag en nail & cuticle cleanser från Hannah. Och den vita och den rosa depend är från Matilda. Och den rosa golden rose är från Louise från Turkiet! ;D


Depend stickers från Matilda och den andra är från Louise som också är från Turkiet:)



En rosa klocka från Sofia,Klara och Louise. *w*



En lyckogrej från Turkiet från Louise. Haha. xD Vet inte riktigt vad det heter. Men det blåa betyder lycka. :)



Sen fick jag lite andra saker från dom andra. :) B.la doftljus från Emilia.
Tack så jätte mycket för alla saker!

Sen fick jag en skolväska från mamma! :) Älskar den!




Btw,ursäkta för att vissa bilder har dålig bildkvalité.. orkade inte redigera alla. Hehe. ;)

Ha en bra söndag!

Allmänt | |
#1 - - Louisa:

Ojj vad mycket fint Elin :D

Grattis i efterskott.

Kram <3

#2 - - Julia:

Fina bilder som vanligt Elin!:D<3 Ursäkta uttalet men... faan va snygg väska du har fått!!:o ...Men hallå! Varför är inte chokladen som du fick av mig med Elin!:( Eller är den slut!:D HAHA!;D<3 Tack för att jag fick komma på kalaset Elin, det var såå kul! ;D<33

#3 - - Felicia:

Vad roligt du verkar ha haft! :D

#4 - - Matilda j:

Det var så roligt och så god mat!!! Jättefin väska;-)

#5 - - elin c::

Louisa: Tack! <3

Julia: Haha,tack du ;D<33 Juste chokladen du! ;D Det är lite kvar.. men det tänker JAG äta upp IDAG. MOHAHA! ;D<3

Felicia: Ja,det hade jag också! ;D

Matilda: Vad bra att du tyckte det!! ;D<3 Tackar.<3

Upp