Scrapbooking

Hejsan!
Klockan halv fyra kom jag hem från marknaden,det var väldigt många människor ute och den var väldigt svårt att ta sig fram på vissa ställen. Men det var roligt iaf. >o<
Sen åt jag och softade framför tvn och försökte värma mig. Va tvungen att köpa en tröja eftersom det blev så kallt ute,och för att jag inte tog med mig en tröja. :&
Dom sa att solen skulle komma fram.. men det gjorde den inte. xD
Här kommer kort på det jag har köpt.
Det blev inte så mycket. Jag köpte brända mandlar (MUMS :D),läppglans 'i en cupcake' (üpersöt!),två hårspännen och scrapbooking papper! :)
Har tänkt att börja med scrapbooking. Vi får se hur det går;)
Sen så köpte jag en tröja då. En röd från Lindex och ett flätat läder armband. Glömde ta kort på dom. *w*
En utav dom olika papperna som var i scrapbooking häftet.
Om ca.1 timme ska jag med ett gäng tjejer till tivolit. 8)
Hoppas på en lyckad kväll. :D
Shopping/Outfits/Mode | |
#1 - - Louisa:

Haha, ja... Pappa betalar passar mig bra tycker jag!:D

Kul det var ikväll! Måste göras om! Kramar (;<3

#2 - - Felicia:

Fina saker, har länge letat efter ett sånt där cupcake-läppglans men aldrig hittat! :(

Upp