Dansföreställning!

Hej!
Precis som rubriken lyder så har jag dansföreställning hela veckan på Ritz.. samma som centralshow ;)
Igår hade vi genrep,det var riktigt kul att dansa på scen! :D
Jag och Louise funderar på att börja på Street nybörjare.. verkar sjukt kul.

Igår fick jag en gitarr av pappa! Är så himla glad! Den är super snygg,lägger upp bilder på den imorgon eller senare när jag har tid. ♥
Så på tisdag ska jag ta med den till Klara och så ska vi göra några covers har vi tänkt ^^ (Är ledig på måndag och tisdag) På måndag så jag baka regnbågscupcakes med Alicia :d

Ha en bra helg!
Allmänt | |
#1 - - K:

Sluta med att vara så vacker kvinna!!!! <333

#2 - - Louisa:

Ha en bra helg Elin! :))

Kram Louisa <3

#3 - - Jossan:

här kommer en dryg kommentar om att du gärna får kika in på vår nya blogg och säga vad du tycker :) KRAM KRAM ha det fint!

Upp