Gott nytt år!~

Snygga hattar vi har,hihi ♥


Hoppas ni får ett bra 2012!

Förrätt - Toast med skagenröra,kräftor,lök och advokado


Huvudrätt - Kyckling/kött,potatisgratäng,kantareller och broccoli



Huvudrätt - Chokladfondant,bärsås(?),physalis och glass


Mums! ♥.♥

Efter efterrätten åkte jag till min vän Klara,där var också Julia. När klockan blev halv 12 skyndade vi oss ner till torget och firade in det nya året tillsammans! Många fina raketer var det,men hade inte med kameran för att ta kort. ^-^ Det var väldigt mycket folk där.. jag blev lite förvånad faktiskt! ;)
Skulle egentligen fira in 2012 med familjen,men det blev ändringar på det. Roligt att fira det med mina underbara vänner istället!

Nyårs outfiten


Ha det bra! ♥
Allmänt | |
#1 - - Felicia:

Fiin outfit :) Gott nytt år! :)<3

#2 - - Louisa:

Mums vad god maten såg ut! :D Fin outfit, jag hann tyvärr inte lägga ut min... :(



Var gärna med och tävla om att bli månadens blogg! :D

Kraam Och gott nytt år ! :D <333

#3 - - Louisa:

Nu är tävlingen avgjord! :)

Kika in och kolla om just du vann!

Kram <3

#4 - - unicorn.:

Gulliga hattar, haha ♥

#5 - - chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆:

WOW - fina tights!

Upp