Regnbågs cupcake

Hejsan!
För ungefär 2 veckor sedan backade jag och Alicia regnbågs cupcake! Det var roligt att prova på det :)
Vet att jag inte har bloggat på evigheter! Men skolan har börjat och det är så mycket läxor.. buhu. Schemat är väldigt dåligt också, blir så himla trött av att börja 8.00 varje morgon! 
 
Förresten, igår var jag på konfirmations möte för gruppen jag ska gå i. Det blir nog en bra grupp! Fast vi är rätt många, haha.. 26 st, en hel klass! ;)
Fick en bibel, en blå.. det var någon ny lite "roligare" bibel för oss ungdomar. ^^
Och nej, jag tror inte på gud. Ville konfirmera mig för att man hittar på roliga saker. Haha. Det ska bli roligt :)
 
Rainbow cupcake. 
Bakelser | |
#1 - - Anonym:

braao

#2 - - Andii ~ more cupcakes for the people! ~♥:

Passar ju mitt blogggnamn, hihi! :3

#3 - - Louisa:

Ser fruktansvärt gott ut! <3

Upp